uitloggen

/ Zorgverzekeringen Vierstroom

Vierstroom vindt uw gezondheid erg belangrijk én ook dat de zorg voor u toegankelijk en betaalbaar blijft. Daarom werkt Vierstroom samen met onafhankelijk ver
Ons aanbod


Via de Vierstroom Heilbron Advieslijn krijgt u direct een medewerker aan de lijn, zonder keuzemenu’s en lange wachttijden. Ook als u ‘s avonds belt of in het weekend. De adviseur maakt voor u een vergelijking met uw huidige verzekering en zoekt voor u de zorgverzekering die past bij uw wensen en zorgbehoeften.

Wilt u liever zelf vergelijken? Klik dan op de link Zorgverzekering vergelijken. Op basis van uw huidige polis en specifieke voorkeuren ontdekt u welke zorgverzekering het beste bij u past. Bovendien ziet u gelijk of u daarnaast ook nog kunt besparen op uw zorgpremie.

Zorgverzekering vergelijken


Bent u al verzekerd via de door ons geselecteerde zorgverzekeraars dan kunt u per direct overstappen naar het zorgcollectief van Vierstroom en profiteren van  een korting op uw maandelijkse premie van uw zorgverzekering. Klik hieronder op uw huidige zorgverzekeraar.

Zilveren Kruis
VGZ*
Menzis
ZorgDirect

*VGZ Zorgt; dit pakket is speciaal ontwikkeld voor senioren. Het bevat onder andere een uitgebreidere dekking voor mantelzorg en preventie. Bent u benieuwd naar de dekkingen van dit pakket neem dan contact op met de Vierstroom Heilbron Advieslijn via telefoonnumer 088 - 1210204.


Uw voordeel

  • Tot € 70 voordeel op uw jaarlijkse premie
  • Kostenloze verhaalservice na een ongeval als u een aanvullende zorgverzekering bij Zilveren Kruis, VGZ, Avéro Achmea of Menzis afsluit.
  • Altijd terecht met uw vragen over declaraties en vergoedingen bij de adviseurs van de Vierstroom Heilbron Advieslijn gedurende 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Wachtlijstbemiddeling waarbij rekening gehouden wordt met uw persoonlijke wensen

 

Wijziging premiekorting op de collectieve zorgverzekering
Vanaf 1 januari 2020 wijzigt de premiekorting op de collectieve zorgverzekering. De overheid heeft bepaald dat elke zorgverzekeraar vanaf 2020 maximaal 5% korting mag geven op een collectieve basisverzekering. Deze maatregel geldt overigens niet voor de Aanvullende verzekering en de Tandverzekering.

Een collectieve verzekering heeft naast de premiekorting ook vele andere voordelen. Zoals aanvullende vergoedingen die specifiek op uw persoonlijke - en uw werksituatie zijn afgestemd. De afspraken die specifiek voor uw collectiviteit of ledenvereniging gelden, worden in november aan u bekend gemaakt.


*Heilbron is partner van Vierstroom en als verzekeringsadviseur gespecialiseerd in zorg- en schadeverzekeringen. Heilbron B.V. staat ingeschreven in het Wft-register onder nummer 12012119 en is aangemeld bij Kifid, aansluitnummer 300.00819

 

Klik op de knop 'Meer informatie', hieronder, voor contact met de Vierstroom Heilbron Advieslijn.

 

 

Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene Voorwaarden Lidmaatschap Vierstroom Ledenservice van toepassing.

  • Korting op de basis- en aanvullende verzekeringen

  • Vierstroom Heilbron Advieslijn
    088 – 12 10 204 of info@heilbron.nl

  • Altijd direct contact, 24 uur per dag 7 dagen in de week
  • Korting op de basis- en aanvullende verzekeringen

  • Vierstroom Heilbron Advieslijn
    088 – 12 10 204 of info@heilbron.nl

  • Altijd direct contact, 24 uur per dag 7 dagen in de week

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400