uitloggen

/ Kapper aan huis

De kapper aan huis komt gewoon bij u thuis en is geschikt voor jong en oud!

Ons aanbod


Alle behandelingen, zoals knippen, föhnen, watergolven, kleuren en verven, worden door de kapper aan huis gedaan. Bovendien biedt de kapper aan huis een 100% tevredenheidsgarantie tot 2 weken na behandeling. De kapper werkt op afspraak maar kan door het verkeer soms 15 minuten eerder of later op het afgesproken tijdstip aankomen. Zelf verhinderd? U kunt gratis annuleren tot 24 uur voor uw afspraak.


Uw voordeel
Knippen 65-plussers: € 14,70 (normaal € 16,50)
Watergolf incl. knippen 65+: € 35,50

Wilt u de kapper aan huis een keer uitproberen? Dan betaalt u eenmalig als lid van Vierstroom een kennismakingstarief:

Knippen: € 14,00
Knippen/föhnen: € 23,50

Bovendien betaalt u geen voorrijkosten. Woont u in een buurt waar de kapper alleen betaald kan parkeren en heeft u geen parkeerkaart? Dan kan de kapper wel deze parkeerkosten bij u in rekening brengen.

 

Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene Voorwaarden Lidmaatschap Vierstroom Ledenservice van toepassing.

  • Wanneer het u het beste uitkomt
  • Kappers met minimaal 4 jaar kapsalonervaring
  • Voor het hele gezin
  • Wanneer het u het beste uitkomt
  • Kappers met minimaal 4 jaar kapsalonervaring
  • Voor het hele gezin

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400