uitloggen

/ Kunstgebit

Uw gebit is erg belangrijk. Niet alleen om er keurig uit te zien, maar ook om er goed mee te kauwen.


Ons aanbod


Voor de dienst Kunstgebit aan huis werkt Vierstroom samen met de Kunstgebit Express. Deze firma werkt uitsluitend samen met tandprothetici die speciaal hiervoor opgeleid zijn en het ambacht van tandtechnicus beheersen. De Kunstgebit Express maakt gebruik van moderne drie dimensionale technieken (3D). Hiermee kan niet alleen sneller maar ook nauwkeuriger een goed passend gebit gemaakt worden. De nauwkeurigheid van de moderne scanners is zo groot dat een te ruime prothese tot het verleden behoort. De scanners meten de prothese aan alle kanten op en digitaliseren de meetgegevens tot op een tiende millimeter nauwkeurig. Vervolgens wordt het kunstgebit uit een massief blok kunststof gefreesd, zonder enige afwijking. Zo heeft u in amper 14 dagen een perfect gebit. Bovendien is het gebit dan sterker en beter schoon te houden.


Procedure
Tijdens de eerste afspraak worden de afdrukken genomen en vindt er een beetregistratie plaats. Op basis van deze informatie wordt uw nieuwe gebit  gefabriceerd. Na 14 dagen vindt de tweede afspraak plaats en wordt de definitieve gebitsprothese bij u thuis geplaatst.


Verwijzing
U heeft geen verwijzing van bijvoorbeeld uw huisarts of tandarts nodig.


Uw voordeel
U betaalt geen voorrijkosten voor het bezoek aan huis van de Kunstgebit Express. Daarmee bespaart u € 76. De overige behandelkosten worden voor een belangrijk deel vergoed vanuit uw zorgverzekering. Informeer hiernaar bij uw zorgverzekeraar.


Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen, die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene voorwaarden van Vierstroom Ledenservice van toepassing.

  • nieuwste technieken zoals 3D
  • contracten met alle zorgverzekeraars
  • € 76,00 korting

 

  • nieuwste technieken zoals 3D
  • contracten met alle zorgverzekeraars
  • € 76,00 korting

 

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400