uitloggen

/ Opticien aan huis

Kunt u, om wat voor reden dan ook, niet naar de opticien komen? Dan hebben wij een oplossing voor u: de opticien aan huis.


Ons aanbod


In uw eigen vertrouwde omgeving wordt het oogmeetkundig onderzoek inclusief een oogdrukmeting uitgevoerd door een vakbekwaam opticien van Thuisoptiek Croese. Met behulp van geavanceerde apparatuur kan de opticien in iedere situatie uw ogen meten.

Daarna kiest u uit een uitgebreide brillencollectie een montuur dat het beste bij u past. Standaard neemt Thuisoptiek Croese wel 100 monturen in verschillende prijsklassen mee. Er is dus altijd een montuur dat u past. Als het om het brillenglas gaat, is er keuze uit budget- en premiumglas; beide van gerenommeerde fabrikanten. Ook vergrotende hulpmiddelen zijn leverbaar.


Uw voordeel
U ontvangt 15% op de aanschaf van een complete bril en een brillenkoker gratis. Bovendien betaalt u geen voorrijkosten.

 

Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen, die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene voorwaarden van Vierstroom Ledenservice van toepassing.

  • 15% korting en een brillenkoker gratis
  • Geen voorrijkosten
  • Aangesloten bij NUVO en het NBvO
  • 15% korting en een brillenkoker gratis
  • Geen voorrijkosten
  • Aangesloten bij NUVO en het NBvO

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400