uitloggen

/ Huishoudelijke hulp en andere ondersteuning door een student

Kunt u wel wat extra hulp gebruiken? Of lijkt het u leuk om gezellige activiteiten te ondernemen met een student? Vraag dan de hulp van een student aan via samenwerkingspartner Senior&Student. Senior&Student heeft een groot studentenbestand, zodat zij altijd een geschikte student voor u kunnen vinden.

 

Ons aanbod


De student van Senior&Student biedt hulp en ondersteuning waar u het nodig heeft. Denk bijvoorbeeld aan:

  • huishoudelijke hulp
  • computerles
  • klusjes in huis
  • spelletjes spelen
  • tuinieren
  • wandelen
  • boodschappen doen
  • musea bezoeken
  • muziek makenreizen met auto of trein
  • …. en nog veel meer!

 

De dienstverlening van Senior&Student is niet geschikt voor een eenmalige schoonmaakklus. Twijfelt u over uw aanvraag? Neem gerust contact op. We bekijken dan samen met u of uw aanvraag bemiddeld kan worden.

 

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Stap 1: Via Vierstroom maakt u kenbaar dat u van de Senior&Student gebruik wilt maken. Vervolgens neemt Senior&Student binnen twee werkdagen met u contact op.
  • Stap 2: Senior&Student gaat voor u op zoek en vindt binnen twee weken een student die aansluit bij uw wensen.
  • Stap 3: U maakt een afspraak met de student om kennis te maken.
  • Stap 4: De student gaat bij u aan de slag en komt op regelmatige basis langs om u te helpen en/of samen leuke activiteiten te doen.

Klikt het onverhoopt niet met de student of stopt de student? Senior&Student zoekt kosteloos naar een nieuwe match.

 

Uw voordeel

 

Voor leden van Vierstroom gelden speciale tarieven:

  • u betaalt geen inschrijfgeld ter waarde van € 25,-
  • bij inzet minder dan 10 uur per maand betaalt u € 18,- per uur in plaats van € 19,- per uur
    (€ 1,- korting per uur)
  • bij inzet van 10 uur of meer per maand betaalt u € 15,90 per uur in plaats van € 17,40 per uur (€ 1,50 korting per uur)
  • Senior&Student maakt persoonlijke en langdurige koppelingen tussen klanten en studenten (inzet vanaf 30 uur en een minimum van 4 uur per maand). 


De dienstverlening van de SeniorenStudent valt onder de regeling Dienstverlening aan huis.


Bij een reistijd voor de student langer dan een half uur heen en half uur terug, wordt een bijdrage van het lid gevraagd van 50% van de reistijd van de student. Hiervoor geldt het uurtarief van de student. Dit betekent bij een uur reistijd dat u een half uur extra krijgt verrekend.


Maakt u gebruik van een persoonsgebonden budget (pgb)? Dan kunt u deze ook gebruiken voor de inzet van de Senior&Student. Senior&Student kan u hierover informeren.

 

Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene Voorwaarden Lidmaatschap Vierstroom Ledenservice van toepassing. Uitzondering hierop vormt de dienstverlening van Senior&Student. Senior&Student is onderdeel van Careibu. Op de dienstverlening van Senior&Student zijn de Algemene Voorwaarden Careibu van toepassing. U kunt deze opvragen bij Senior&Student.

  • Persoonlijke hulp aan huis
  • Samen leuke activiteiten ondernemen
  • Alle studenten zijn zorgvuldig gescreend
  • Ook via een persoongebonden budget (pgb)
  • Persoonlijke hulp aan huis
  • Samen leuke activiteiten ondernemen
  • Alle studenten zijn zorgvuldig gescreend
  • Ook via een persoongebonden budget (pgb)

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400