uitloggen

/ Beweegapp Fitavie voor VGZ-verzekerden Vierstroom Zorgcollectief

Beweging is de sleutel voor een vitaal leven. Niet voor niets krijgen we het advies om 150 minuten per week te bewegen, bijvoorbeeld wandelen, fietsen of zwemmen.Goed bewegen heeft veel voordelen: het voorkomt of vermindert pijn, stijve spieren en blessures of klachten. Hoe weet u of u dit goed doet?

 

Ons aanbod

De beweegapp Fitavie is de slimme online coach die u helpt goed te bewegen met leuke en gerichte oefeningen. Deze oefeningen doet u eenvoudig thuis vanaf uw smartphone of tablet. Leden van Vierstroom die collectief verzekerd zijn bij VGZ via Vierstroom Ledenservice kunnen de Fitavie beweegapp een half jaar lang zonder kosten proberen. 

Let op! Het aantal abonnementen is beperkt. Op = op.

 

Uw voordeel

Normaal kost een halfjaarabonnement van de Fitavie beweegapp € 4,99 per maand. U bespaart € 29,94.  

 

Op het lidmaatschap van Vierstroom Ledenservice en de diensten en evenementen die in dat kader worden aangeboden, zijn de Algemene Voorwaarden Lidmaatschap Vierstroom Ledenservice van toepassing.

  • Slimme app om thuis meer te bewegen!
  • Half jaar gratis.
Meer informatie

Probeer Fitavie ook!

De beweegapp Fitavie helpt u beter bewegen. Bent u collectief verzekerd bij VGZ via Vierstroom Ledenservice? Probeer dan Fitavie een half jaar lang zonder kosten.

Klik hier om u aan te melden voor Fitavie!

 

Let op! Het aantal abonnementen is beperkt. Op = op.

  • Slimme app om thuis meer te bewegen!
  • Half jaar gratis.

/ Hulp nodig?

Komt u er niet helemaal uit? 
Wij helpen u graag!


Bel onze Ledenservice: 088 – 0900 400. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U kunt ook een mailtje sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Zet in het onderwerp van het mailtje dat het om Mijn Vierstroom gaat.

 

Let op!

Gegevens die u verandert en diensten die u aanvraagt, verwerken wij binnen enkele werkdagen in onze administratie. Tot dat moment ziet u in Mijn Vierstroom nog de oorspronkelijke gegevens. U hoeft de wijzigingen dus niet nog een keer aan ons door te geven. Verandert u uw wachtwoord? Dan is dat wél meteen aangepast.

 

Wilt u met de naam van uw partner én uw meisjesnaam worden aangesproken? Vul dan beide namen in bij ‘Persoonlijke gegevens’. U wordt dan aangesproken als eerste met de naam van uw partner en vervolgens uw meisjesnaam. 

Direct contact met Ledenservice? Bel 088 - 0900 400