Direct contact met Ledenservice?

Bel 088 - 0900 400

De eerste keer hier?

Gebruikt u Mijn Vierstroom voor het eerst? Maak dan een nieuw account aan. Met accounts van andere diensten, samenwerkingspartners of onderdelen van Vierstroom kunt u niet inloggen op Mijn Vierstroom. Mocht u vragen hebben of het lukt niet dan kunt u ons bellen via telefoonnummer 088 - 0900 400 (lokaal tarief). Wij helpen u graag.

Ik heb al een account bij Vierstroom. Kan ik dat ook voor Mijn Vierstroom gebruiken?

Nee, het account van Mijn Vierstroom staat los van de accounts van bijvoorbeeld Caren Zorgt, Ziso of Vierstroom-VeiligThuis. Het account Mijn Vierstroom is gericht op Vierstroom Ledenservice. Maak daarvoor een nieuw account aan.

Ik weet niet of ik al een account voor Mijn Vierstroom heb. Hoe kom ik daar achter?

U kunt contact opnemen met Vierstroom Ledenservice via telefoonnummer 088 - 0900 400 (lokaal tarief).

Het is niet mogelijk om nog een account aan te maken in Mijn Vierstroom. Als een lid, dat reeds een account heeft voor Mijn Vierstroom, nog een acccount gaat aanmaken, dan krijgt het lid na het invoeren van het lid nummer de melding dat er al een account bestaat voor dat lidnummer.